♥Tortoise♥

Alla inlägg under februari 2014

Av Tortoise/ - 26 februari 2014 15:41

Hejsan, jag och mina 2 andra vänner är klara med vårt bildprojekt   

Man skulle göra en stop motion film om framtiden    

Stop motion film är när man tar en bild, flyttar lite och tar en till. Och när man lägger ihop alla bilder blir det som en film   

Om ni är intresserade att se den så ligger den på min Yt kanal Tortoise01Swe   

Elr via den här länken: http://www.youtube.com/watch?v=CM1ryah3NEs&feature=youtu.be


Den blev våran första     så klaga gärna inte   . Det var allt och enjoy ^^ //Tortoise filmproducenten     

Av Tortoise/ - 20 februari 2014 16:48

Du läste rätt    jag har startat en helt NY hemsida    jag är inte helt klar med den, men när den är det så lägger jag upp adresse till den här  Som ni också kan se har jag ingen header (framsida) det är för att jag blev klar med min bild men mystiskt vill den inte visa sig    Jag håller på att lösa problemet så fort som möjligt. Det var allt för mig idag, ha en najsigt sportlov   //Lovisa.


Ps. Har börjat spela LOL   (Leage of Legends) Mitt namn där är Zyroxie! Adda mig gärna   

Av Tortoise/ - 16 februari 2014 10:02

Nu har jag fått in lite frågor    inte lika många som jag förväntade mig, men de flesta ville veta min vardag och mina intressen    så jag ska snart börja göra videon. Jag hoppas den blir klar innan sportlovets slut, jag meddelar er när den är nästan klar  . Jag hade också riktigt trevligt på MSP och satt i 2 timmar och gjorde min nya film     . Det dröjer kanske en månad innan jag loggar in igen    vi får se när nästa gång blir! Tills dess, bye   //Muppiga Lovisen   

Av Tortoise/ - 14 februari 2014 22:14

Jag ser nu att min header är klar   ! Jag får tacka News Up! så mkt som gjorde denna   Lite Halo, Naruto, sköldpaddor och böcker i min smak   . Kolla gärna in News Up! Tidning "Msp magaziine"     där intervjuar hon de senaste kändisarna och lite annat. Ni hittar den på: http://mspmagaziine.bloggplatsen.se/    Allt för mig, ännu en gång glad "Alla    dag" // En lycklig sköldpadda       

Av Tortoise/ - 14 februari 2014 22:00

JAG HAR STORA NYHETER       !!!!   

Jag postade mitt *host* handskrivna brev (sällsynt    ) i torsdags, och fick svar från min kompis idag    Det bra är att hon inte verkar upprörd utan mer glad av att få ett sånt fint brev   , fick reda på att hon aldrig fått något så det var på tiden att hon fick något    däremot vill hon bara vara bästa vänner, vilket funkar utmärkt för mig  . Jag ville bara få ut mina känslor, och hon tog det bra    , visst kanske jag ville komma närmare      , men huvudsaken är att hon är nöjd med denna relation. Och så länge hon är nöjd är jag nöjd     Tack alla för tipsen. Jag uppdaterar om det händer något nytt   . GLÖM INTE ATT RÖSTA NERE VID VÄNSTER OCH IMORN LOGGAR JAG IN PÅ MSP. HA EN UNDERBAR " ALLA   DAG " SES!   // En lycklig sköldpadda        

Av Tortoise/ - 11 februari 2014 19:18

Ja du läste rätt    jag blev sugen på att göra något så vrf inte göra en video med mig? Ni kan skicka in frågor till mig här som jag svarar på i videon    och skriv gärna era MSP namn så kommer ni synas där   . Nere vid vänstra hörn har jag skapat en röstning där ni kan rösta vad ni helst vill veta om elr bara egna förslag. Jag slutar alla förslag på lördag då jag börjar förbereda   videon meddelar jag när den kommer ut   . Tja, skriv på skriv på, och om ni vill skriva till något på MSP så loggar jag in på lördag så kan ni skriva där    Tja det var allt   GLÖM INTE ATT SKRIVA OCH RÖSTA!!!      //Lovisa A.k.a Tortoise   

Av Tortoise/ - 9 februari 2014 10:24

Hejsan, ville bara påpeka att datumet jag loggar in på MSP har blivit ändrat    Den 14 a.k.a alla hjärtans dag      kommer min klass ha en övernattning i skolan   , så det blir den 15 jag loggar in   och angående mitt kärleks bekymmer så har jag kommit fram till en lösning    jag ska skriva ett brev som jag ger henne på alla hjärtans dag   jag tänkte börja skriva nu, det är så pinsamt om hon inte tycker detsamma men man ska alltid satsa    jag vet att hon inte kommer hata mig för det  . Oh just det, om ni bläddrar ner så ser ni en omröstning till vänster, svara gärna på den    det var allt för er lilla sköldpadda idag, ses   //Lovisa a.k.a Tortoise på MSP   

Av Tortoise/ - 3 februari 2014 16:06

Lite nyhetsuppdatering     Jag får en ny header (framsida) till bloggen   , Den är gjord av SofiaSweetSofia på MSP ^^ jag får minsann tacka henne 1000 gånger, råkade ta bort hennes förra     . Skolan flyter på, nu börjar det jobbiga komma, med nationella snart önskar jag jag var 14   . Jag har också bestämt en återträff på MSP, jag har ju lovat att logga in någon gång ^^ Så datumet blir början av sportlovet , den 14 februari   . Sedan har jag också köpt en ny mobil   , en Iphone 5 S. Den ska vi fixa idag så imorn hoppas jag på att Kika lite    . Det var allt för denna trista men ändå hippiga måndag   . Nu ska jag hämta polarbröd och plugga lite med denna låt ^^ Tja då   //Lovisa elr Tortoise   

Presentation


Hejsan :) Tortoise här från MSP. men ni kan kalla mig Lovisa här. SOm ni ser har jag en sköldpadda som heter Sigge (det är en tjej) Tortoise betyder landsköldpadda på engelska :) Ni kommer få se mer av Sigge här ;D

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det som skulle kunna förbättra bloggen?
 Fler inlägg
 En bra framsida
 Intressanta ämnen (förslag)
 Ladda upp fler videoklipp hit
 Fler bilder
 Berätta mer om mig själv
 Egna förslag (skriv till mig)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tortoise gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards