♥Tortoise♥

Alla inlägg under april 2014

Av Tortoise/ - 16 april 2014 11:22

Inte mycket har hänt sedan jag sist skrev om min motorcykel   Men ni vill väll ändå att jag lägger upp något, så här kommer lite bilder jag tog nu på morgonen:

     

Mitt rum :) Med datorn där man kan hitta MSP, pianot och sängen där jag slaggar     

Sedan tog jag ut Sigge imorse :) Detta är min utsikt över trädgården!   

 

Och Sigge uppskattar vågräset väldigt mycket!   

   

Smakar gott eller hur gumman     


Annars gör jag inte så mycket, kör hojen med pappa, slaggar när man väl har chansen och hänger på MSP. På fredag blir det bio med vänner   Ses    //Tortoise på gräsmattan   

       

Presentation


Hejsan :) Tortoise här från MSP. men ni kan kalla mig Lovisa här. SOm ni ser har jag en sköldpadda som heter Sigge (det är en tjej) Tortoise betyder landsköldpadda på engelska :) Ni kommer få se mer av Sigge här ;D

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det som skulle kunna förbättra bloggen?
 Fler inlägg
 En bra framsida
 Intressanta ämnen (förslag)
 Ladda upp fler videoklipp hit
 Fler bilder
 Berätta mer om mig själv
 Egna förslag (skriv till mig)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tortoise gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards