♥Tortoise♥

Alla inlägg under maj 2014

Av Tortoise/ - 10 maj 2014 17:44

Hejsan svejsan    
Jag är inte död, bara inte haft så mkt tid att skriva något    
Fy skäms Torto, vi väntar på något!   

Okej! Men inte mkt har hänt   

Som några vet så har jag ramlat av hojen förra veckan när jag skulle bromsa i 90 km/h   

Problemet var att jag tog för hårt i handbromsen så framhjulet stannade, sen vred jag på styret så cykeln vek sig och jag kanade på magen 15 meter.   

Som tur vad han jag bromsa ner till 50-40 innan jag ramla och jag kom oskadd undan mörbulltad och med blåmärken. Men allt gick så JÄKLA FORT     

 Mina byxor och min jacka fick några hål, cykeln blev repad. Men HEY! JAG ÄR OSKADD BITCHES   

Skoja bara    men vill aldrig göra om det   

Sen har jag ritat lite, det blev Zuko som fick posa den här gången   

 

Den blev AWESOME   


Just det! Har skaffat instagram    ingen stor grej kanske, jag är rätt efter med allt typ    

Jag heter Tortoise01Swe där, precis som min yt kanal, och lägger för det mesta upp bilder jag ritar, om du vill bli inspererad så ta en titt vetja   

Jag är väldigt osocial här för att det inte händer så mkt mer i mitt liv. Förutom motorcykel   

PS. VECKA 22 ÅKER JAG BORT 3 DAR TILL ENGLAND MED SKOLAN SÅ NI VET!! 

Tja det var allt, bye //Den slöa sköldpaddan   


Presentation


Hejsan :) Tortoise här från MSP. men ni kan kalla mig Lovisa här. SOm ni ser har jag en sköldpadda som heter Sigge (det är en tjej) Tortoise betyder landsköldpadda på engelska :) Ni kommer få se mer av Sigge här ;D

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det som skulle kunna förbättra bloggen?
 Fler inlägg
 En bra framsida
 Intressanta ämnen (förslag)
 Ladda upp fler videoklipp hit
 Fler bilder
 Berätta mer om mig själv
 Egna förslag (skriv till mig)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tortoise gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards