♥Tortoise♥

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Ny video?

Av Tortoise/ - 11 februari 2014 19:18

Ja du läste rätt    jag blev sugen på att göra något så vrf inte göra en video med mig? Ni kan skicka in frågor till mig här som jag svarar på i videon    och skriv gärna era MSP namn så kommer ni synas där   . Nere vid vänstra hörn har jag skapat en röstning där ni kan rösta vad ni helst vill veta om elr bara egna förslag. Jag slutar alla förslag på lördag då jag börjar förbereda   videon meddelar jag när den kommer ut   . Tja, skriv på skriv på, och om ni vill skriva till något på MSP så loggar jag in på lördag så kan ni skriva där    Tja det var allt   GLÖM INTE ATT SKRIVA OCH RÖSTA!!!      //Lovisa A.k.a Tortoise   

 
 
glittra20

glittra20

12 februari 2014 14:57

1 gillar du Toblerone:D //liv17

http://URL

Tortoise/

12 februari 2014 19:05

det funkar, när jag var liten älskade jag lösgodis, popcorn och choklad :D Nu äter jag mest Naturgodis,popcorn och ibland potatischips C:

 
Ingen bild

Amanda/Lilyminna

14 februari 2014 16:23

Hey:) Jag är Lilyminna på MSP, hoppas du vet vem jag är..

Tortoise/

14 februari 2014 17:55

Jadå, jag brukar komma ihåg de flesta jag pratar med :)

 
glittra20

glittra20

14 februari 2014 17:16

Okej:) jag gillar också Naturgodis, popcorn och potatischips:) längtar tills du hälsar på imorgon den 15de ps glad alla hjärtans dag vet nt om du ser det idag men iaf puss och kram skumm banan//liv17

http://URL

Tortoise/

14 februari 2014 17:56

en stoooooor kjamizz tbx :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tortoise/ - 26 juli 2014 14:55

Om ni inte redan har märkt det så har jag lagt ner bloggen.....för att det aldrig har varit min grej      Om ni undrar vad jag sysslar med så:Kör jag motorcykel    Skriver    Sover    Läser    Spelar piano    Ritar och lägger upp på ins...

Av Tortoise/ - 10 maj 2014 17:44


Hejsan svejsan    Jag är inte död, bara inte haft så mkt tid att skriva något    Fy skäms Torto, vi väntar på något!    Okej! Men inte mkt har hänt    Som några vet så har jag ramlat av hojen förra veckan när jag skulle bromsa i 90 km/h    Prob...

Av Tortoise/ - 16 april 2014 11:22

Inte mycket har hänt sedan jag sist skrev om min motorcykel   Men ni vill väll ändå att jag lägger upp något, så här kommer lite bilder jag tog nu på morgonen:       Mitt rum :) Med datorn där man kan hitta MSP, pianot och sängen där jag slaggar...

Av Tortoise/ - 27 mars 2014 17:27

Jag vet, jag vet *suck*, ni får ursäkta min lathet      . MEN låt oss gå in på huvudämnet: Min motorcykel    Den 28 februari så köpte jag den. Och i fredags den 21 var jag och köpte rätt utrusting          Hoppas jag ser lite badass ut    Och i ...

Av Tortoise/ - 17 mars 2014 17:24

I helgen har jag varit väldigt kreativ    så jag har ritat 2 bilder här är dem:     Den första gjorde jag i fredags, och jag har ingen aning vad jag ritade, fick bara lite inspiration     Den andra blev klar igår, och jag måste säga att den...

Presentation


Hejsan :) Tortoise här från MSP. men ni kan kalla mig Lovisa här. SOm ni ser har jag en sköldpadda som heter Sigge (det är en tjej) Tortoise betyder landsköldpadda på engelska :) Ni kommer få se mer av Sigge här ;D

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det som skulle kunna förbättra bloggen?
 Fler inlägg
 En bra framsida
 Intressanta ämnen (förslag)
 Ladda upp fler videoklipp hit
 Fler bilder
 Berätta mer om mig själv
 Egna förslag (skriv till mig)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tortoise gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards