♥Tortoise♥

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Tortoise/ - 10 mars 2014 19:19

Jag vet jag vet    jag har varit så lat så jag inte har orkat skriva    <=== Jag
Men nu ska jag berätta lite sköj   
Fredagen förra veckan (den 28 februari   ) så åkte pappa och jag till Vänersborg (ligger nära Trollhättan, i västergötland)
för att.....dum dum DUUUM   ....köpa min nya motorcykel   . Det är en honda cbr och det tog hela dagen att  köra dit men det var det värt    kan inte vänta att köra den   Här har ni bilden på den:  Nu i fredag gjorde jag något som nog alla nior gör varje år.....att ta vårat spexfoto   

Spexfoto är när man klär ut sig och fotas, i år var temat musik och jag spelade hippie (= )

  Blev jag snygg? ( Nej Lovisa, du blev f#cking urlöjlig   )

Tja det var lite vad jag har gjort, i helgen var jag på båtmässan i Stockholm med pappan,brorsan och hans flickvän  

Det var allt från er tråkiga,slöa sköldpadda    och om ni undrar så går nationella ganska bra hittils   tja då! 



Presentation


Hejsan :) Tortoise här från MSP. men ni kan kalla mig Lovisa här. SOm ni ser har jag en sköldpadda som heter Sigge (det är en tjej) Tortoise betyder landsköldpadda på engelska :) Ni kommer få se mer av Sigge här ;D

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det som skulle kunna förbättra bloggen?
 Fler inlägg
 En bra framsida
 Intressanta ämnen (förslag)
 Ladda upp fler videoklipp hit
 Fler bilder
 Berätta mer om mig själv
 Egna förslag (skriv till mig)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tortoise gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards